2099847.jpg<--tavote lähestulkoon

 

joo moro vaan !

siis oli niin HIRVEE päivä ku olla ja voi ! oon nyt melkee kaikkien mun "frendien" kaa riidoissa. ei ne kunnon frendejä oo jos tollee tekee.. feidaa vaa. on mul nyt viel pari hyvää ystävää. en haluu et ne saa koskaa tietää mun blogista tai suunnitelmista anoreksiaan..okei myönnän nyt suoraan että repsahdin tänään köksässä pieneen palaseen sokerikakkua, koska sitä oli pakko maistaa ja tässä illalla limukkaan. voi että... en sais juoda limuu koska siinä on niin paljon kaloreita.. käytiin iskän kanssa tänään kaupassa.. ostettii kaikkee terveellistä, katoin jokaisesta kalorimäärän ja otettii hedelmiäkin. sit ostin juustopatongin ku en tienny et se on kunnon kaloripommi. ainii kävin tänää iskän kanssa kuntosalilla. se teki iha hyvää mun kropalle ! meen varmaa huomenna uudestaan tai lauantaina tai joskus tässä. haluun hyvän kropan. ja nopeesti =) hih. oikeesti mulla on iha pas.....seli päivä tänään ! kaikki menee iha päi mäntyy, olin mun yhe hyvän ystävän kaa tänää meillä eikä tehty oikee mitää. voi peppu ! siis puhuttii vaa näist iänikuisist riidoist kaikkien kaa jne.jne. ja katottii dr.philii ku sielt tuli joku anorektikkojuttu. onneks se ei aavistannu mitää... =) nii mut siis oli tylsää meijjän piti mennä pulkkamäkee (:DD) mut ei löytyny pulkkii vaiks joka varasto koluttiii läpi ni EI MISSÄÄ. hmm.. olllaaa heitetty ne sit varmaa menee joskus ku oon jo sentää 14v.. =) ei kyl uskois ! viikonloppuna oon yhen toisen hyvän kaverin kaa. ei oo mitää bileitä kai tiedossa. hyvä vaa - alkoholis on vitsisti kaloreita ! mut oon kyllä ihan ylpee mun suorituksesta tänään..en hirveesti syöny ja nälkä oli tasasesti kokoajan mut ennen kuntosalii se on hyvä vaa. vitsit ku repsahdan aina iltasin.. äskenki grillasin meijjän takassa pari prinssinakkii.. annoin vähän koirallekki. mut ei se nyt hirvee kaloripommi ollu kai... no huomen alotan ku on kaikki hedelmät sun muut ni jos repsahdan ni sit kyl on tosi huono juttu. mut mä oon päättäny - MÄHÄN EN REPSAHDA mä pysyn mun tavotteessa. voisin tehä jonkun kaloritavotteen että montako kalorii syön päivässä jne. voisin tehä sen nyt tähän vaikka, alotan siis perjantaista, ku nyt on torstai. maanantaist lähtien teen sitte taas uuden.:

pe-su kalorimäärä on 1200kaloria

  • pe: 300kaloria enint.
  • la: 400kaloria enint.
  • su: 500kaloria enint.

tässä vähän ruokia ja kalorimääriä/100g: salaatti 9, mandariini 38, kurkku 9, selleri 9, omena 37, persikka 35, päärynä 38, tomaatti 18, retiisi 15, limu 38, vesi 0

OON SYÖNY:

aamupala:

  • jätin väliin

koulussa:

  • köksässä pala sokerikakkua = n.100kcal

kotona välipala:

  • 2 kurkunpalasta ennen kuntosalia = 9kcal

päivällinen:

  • jätin väliin

iltapala:

  • kaksi ruisleipää vähällä margariinilla sekä 1 kylmäsavulohisiivu/per leipä = n.247kcal
  • grillattuja prinssinakkeja n. 5kpl = n.237kcal
  • +limu = n.100kcal

YHT. n.693kcal

2099845.jpg

^niin kaunis

2099849.jpg

^täydellinen kroppa