Moi

Noni nyt alotan tän blogin. Kävin pro anan ja mian sivuilla ja siitä lähti innostus tähän blogin kirjottamiseen. en sitte välitä mistään oikeinkirjotus seikoist vaan kirjotan kaiken mitä sydäntä painaa jne. jne. jne. ja kaiken mitä oon syöny ! mä oon siis 14v ja oon n. 166cm pitkä en oo mitannu vähään aikaan mutta en oo mikään tappi enkä pitkä. semmone sopiva. mut paino ei oo sopiva. ei tod. =( ihan liikaa. mulla on pepun alapuolella reisissä sellaset läskikertymät et näyttää iha sairaan rumalta ! sitte mulla on jenkkakahvat ja hirvee läskilantio. oikeesti olin pienempänä paljo laihempi mut nyt oon lihonu iha sikana ! vitsit.. yritän olla kiroilematta täällä blogissa että ois kivempi lukee sitten. niin ja kaksoisleuka tulee aika semihelposti. mul on läskireidet ja pohkeet. sitte muutenki hyvä että alotan tän elämäntavan koska mulla on aika huono iho ni ei ainakaan tuu syötyä mitään epäterveellistä ! ainiin ja nyt kyllä loppuu mäkkiruuan syöminen ja hesen ja pizzan ja sipsien ja karkin (siit tulee vaikeeta) ja kaiken paskan. ihan sama mä kärsin vaikka kuolemaan asti mut mä haluun täydellisen vartalon <3 haluun muutenkin olla kaunis, kivat vaaleat hiukset jotka on hyvässä kunnossa ja kiva nassu =) mun unelma<3 koska mä meen joulukuun 27.pvä ulkomaille ni haluun olla siellä jo ihan OK kunnossa ! vaikka en nyt kuukaudessa ehikkään tulla superlaihaksi, koska siihen menee kauan ja haluun että meneeki. mun unelma ois et kävelen jossai meren rannal hienot bikinit pääl unelmakropan kaa vaaleet hiukset liehuen tuulessa. se on mun tavote <3 haluun olla niin langanlaiha ettei tarvi laihistaa yhtää näyttääkseen tikulta. en tiiä mitä mun vanhemmat ja kaverit tästä sanoo ku huomaa etten haluu syödä jne. mut oon nyt päättäny että alotan uuden vaiheen mun elämässä ja se on ulkonäköulkonäköulkonäkö. siis en haluu panostaa kouluun silleen meikkaamalla - mun mielestä luonnollinen on kaunista. siis tietenkin hiukset pitää olla kauniit eikä mitkää maantienharmaat mut siis niiiii eli meikkii saa olla vähän esim. meikkivoidetta vähän ja ripsaria ja jotai huulirasvaa/kiillettä ja jos haluu laittaa jotai hilettä ja poskipunaa. siis ihan perusluonnollinen meikki ei mitää rajauksii tms. tähän tulee nyt tän päivän syönnit ja sen jälkee tavote:

OON SYÖNY:

aamupala:

  • hapankorppu kevyt levillä

koulussa:

  • kinkkukiusausta vähän

kotona välipala:

  • pari suffeli-puffi karkkia
  • kaks paahtoleipää jossa poroa molemmissa 2 suikaletta päällä ja juustoa sekä chili-paprika "kinnkua"

päivällinen:

  • häränpaistia
  • pastaa

jäliruoka:

  • berliinin munkki

VOI HERRANJUMALA oon hirvee ahmatti !! noni nyt en enää syö. pitää jättää kaikki noi pois ! saan syödä vaa lehtiselleriä ja kurkkua ja amerikansalaattia sillä niissä on vaan 9kaloria. siis jos syön. niin noi on ainoita jota saa syödä ja niitäki KOHTUUDELLA ei paljoo vaa vähän.

 

TAVOTE:

  • 37kg
  • kylkiluut näkyisi, lantioluu näkyisi, solisluut näkyisi, kasvojen pyöreys häviäis, kaksoisleuast ei tietookaa

siihen on nyt 53kg-37kg eli.....öö 16kg. eli mun pitää 16kg laihduttaa että päääsen tavoitteeseen. ja haluan olla tossa kunnossa joskus ennen kesää kuitenkin ! ennen lomaa haluaisin pudottaa joku 5 kg !

2097413.jpg